Karman är det inget fel på iallafall

Ojojoj vilken dag full av karma. Först slutar vi tidigare, sen glömmer Emilia sin väska hemma hos mig. Men sen så kom bussen tidigare så vi slapp vänta, det blåste en aning kallt to be honest. Men sen så kom vi in på lidl och där så köpte vi saker och något gick fel så Emilia fick typ två saker gratis medans jag inte kunde betala med mina mynt och resten på kortet... Men sen så när vi kom till Nova då (ungdomsgården där vi gör musik och dansar) och det visade sig att Stefan som äger studion gick precis hem för att han mådde dåligt. Men ingen fara, vi kunde fortfarande vara i studion! Dock skulle han lära oss en till grej som vi ville veta men det var inte så viktigt. Men då kom nog den värsta delen på dagen. När vi kom in i studion och skulle börja fixa musiken så kom det inget ljud från högtalarna. Och hur mycket vi än försökte att lista ut vad felet vad och provat typ allt så gick det bara inte att få något ljud förutom lite lite som hördes. Så vi bara satt där och fick lyssna med det sämsta ljudet på spotify och bara chillade, haha! Vi fick till och med kontakta en av killarna som brukar vara i studion, så pass desperata var vi! Dock hade jag min kaffe som gjorde upp för allt! När jag då kommer hem så fick jag ett sms om vi hade provat den lilla höj och sänk spaken som var på självaste ljud bordet. Men nej, så pass smarta hade inte vi varit, visste inte ens att den knappen fanns... Då är det illa! Men då vet vi tills nästa gång, ifall något nu skulle "krångla", haha! Hoppas ni haft en bra dag iallafall utan en hel berg och dalbanan! 



Kommentarer
Postat av: Vickis

Det värkar va kul i en studio! Jag och mina kompisar var på gröna lund idag så vi hade det bra :D

2014-04-25 @ 20:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0