Nytt i garderoben - 22/4

- svart tröja | H&M
- vitt linne | TOPSHOP
- vit tröja | Cubus
- t-shirt | GinaTricot
- Allt på bilden | H&M
- Allt på bilden | TOPSHOP
- Foundation, ögonbryns & ögonskuggsborste | kicks
- eyeliner & foundation svamp | H&M

Köpte ett par höga knästrumpor också och en my bomberjacka från Gina, dock har jag glömt dem hemma hos pappa *suck*. Har beställt en hatt från H&M också, men den har blivit otroligt försenad...
Förlåt för de usla bilderna, min syster har kameran. Var tvungen att använda mobilen, försökte iallafall! (:



Kommentarer
Postat av: GABRIELLA- MODE

Så mycket fint! Älskar de två topparna i den översta bilden :)

2014-04-24 @ 17:58:43
URL: http://www.glossfashion.com/gabriellas
Postat av: Maria

Älskar bikinin!

2014-06-01 @ 20:04:19
URL: http://marialenas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0