Nyinflyttad!

Äntligen har vi flyttat in nu! Flyttade redan i måndags men eftersom jag gick i skolan så var jag tvungen att sova hos pappa så länge. Men nu är det iallafall så att jag har en luftmadrass att sova på och wifi! Första kvällen gick vi på en pizzeria och käkade och sen hade mys i vardagsrummet. Just dagen innan jag kom hit så sov min syster på en madrass i vardagsrummet så den använde vi som soffa! Trodde inte att det skulle vara så mysigt som det va. 
Just nu sitter jag och min syster i rummet och kollar på A Christmas Carol, måste komma i lite julstämning! Även fast det är jusslingor på varenda hus när man går utanför dörren så gick vi och köte en tomte latte och polka stänger nyligen, kommer bli en bra jul här hemma i år!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud så mysigt! :D tomtelatten är så sjukt julig och god!

2014-12-07 @ 21:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0