Den här lilla hårbollen alltså

Hallojsan!
Ja uppdateringen har inte vart på topp men jag är tillbaka! har ju inte bloggat på över en månad typ, vad har hänt? Har dock varit på Maries landställe (pappas tjej) och haft as kul! brände mitt ansikte dock i solen det sved! Men allt blev toppen nu när vi kom hem. Typ. Lilla kattungen har nu anlänt! (Och han är otroligt jobbig just nu.) Han är så otroligt rädd för varenda minsta lilla grej, förutom mig. Tänka sig, han började gilla mig riktigt snabbt! Otroligt jobbig på natten dock, ska alltid komma och leka med min fot länk, och i den lilla lekstunden så lyckas han bita min fot. Snällt Rocky, snällt.
 
 
I alla fall, om cirka en månad så ska pappas del av familjen och släkten utomlads! Nämligen till Korsikaaa! Ska bli otroligt kul, det kommer bli så otroligt mycket bilder känner jag på mig (det är i alla fall vad syrran har sagt). Måste bara fixa ett pass nu då...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0