Instagrammmm!

Hejsan!
Jag har (för cirka två veckor sen eller något) gjort ett instagram-konto till bloggen! Jag uppdaterar dagligen med bilder och inspiration som jag hittat på t.ex weheartit som jag gillar och blir inspirerad av, och kanske ni också blir det? *blink blink* det heter iallafall "betterbewanted" som bloggen och som sagt; vissa av bilderna är tagna från weheartit (: 

Om du har ett konto som liknar mitt så följer jag tillbaka! Puss och kram! (Gud vad det låter löjligt men ajjjjaaa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0