Nighttime


Going all in for the dark lipstickkkk 

Njaaaa, har inga planer att lägga mig snart! Kommer säkert bli en sån där knäll när man stannar uppe tills 4 på morgonen, är inte så värst trött... Men en riktigt hemsk sak; jag har ingen aning om vad jag ska göra nu i början på lovet! Liksom det har gått en vecka: har inte gjort något. Kommer säkert bli en spontanare till Grönalund vid middagstid och komma hem ett på natten. Men det är ju inte så illa det heller! Några tips annars på vad man kan göra? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0