Nationella

Tro det eller nej men jag ser nästan fram lite mot nationella imorgon. Eller ja, ifall man får skriva en novell i alla fall. Som jag skriver på varje ny blogg så har jag kanske fortfarande läsare från min noveller om One Direction vilket jag skrev en hel del på under en period. Skriver faktiskt fortfarande, men är osäker på ifall jag ska publicera dem kapitlena. Kommer säkert bli så att jag glömmer bort den bloggen och så kommer uppdateringen suga. Hade faktiskt en plan under den här novellen, att jag skulle skriva i alla fall ca 10 kapitel på min dator innan jag publicerade det första så att jag ka hålla den tiden jag säger för att publicera.
Som vanligt så kom jag bort en bit från ämnet, vilket var nationella (för er som försvann lika mycket som jag under en stund). Om det är en novell man ska skriva blir jag glad. Att skriva noveller är en av de roligaste sakerna, tycker jag. Men om det nu blir en debattartikel eller krönika blir jag fan ledsen, det är ju inte nära lika roligt som noveller. "Noveller is the shit!" skulle jag vilja säga faktiskt (:
Hoppas det går bra i alla fall och lycka till alla andra!
weheartit
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0