All massage man kan få & VAXA BENEN

Vilken dag. Hade matte första lektion, inte intressant. Sen hade vi hudvård och jag trodde att jag skulle få mina porer klämda, det hände inte dock, men vi hade bara ansikts massage och 'huvud/hår' massage! SÅÅÅÅ underbart! Höll å att somna igen alltså, det var seriöst det bästa på länge. Sen fick vi lägga ansiktsmasken som jag också nämnde i tidigare inlägg och huvud/hår massage. Jag är rätt så hårömm men det var en grej när mn skulle ta tag i håret och dra långsamt bakåt, det var också oväntat fantastiskt! 
Jag, Emelie, Josefin och Enya gick också till mcDonals när det var lunch och det gjorde också dagen ännu bättre! Var mycket skratt påvägen hem så jag kunde knappt äta upp (jag åt upp medan jag gick, rätt så jobbigt faktiskt). 
När vi väl kom tillbaka så fortsatte hudvård och det var dags för att vaxa. Våran lärare behövde någon som hon skulle visa på och jag vet inte varför jag ställde upp! Gjorde lagon ont på vissa ställen så jag satt och lät som en säl typ. Hon vaxade lite och resten skulle Emelie göra för vi skulle para in oss (fick lite benmassage där, det behövdes!) Men våran lärare hade bestämt att vi skulle ta rast efter hon hade visat på mig så jag gick runt i skolan med en handduk runt midjan! Lite kul faktiskt, var lite rätt för att mina kompisar skulle dra ner handuken för deå jag satt och lät som en säl typ. 
varit hos ryggdoktorn också för att kolla som en 'update' på hur min rygg mår (har lite ryggproblem om jag inte skrivit det förut) och visa mig runt i gymmet. Fick massage där också, helt fantastiskt!
 
Bilder från snapchat för alla ville dokumentera (resten var videos)
 


Kommentarer
Postat av: allah

visst är det hemskt att vaxa benen X( (hittade precis din blogg har ju alltid undrat vad den heter men aldrig hittat men nu så! tnx to we<3it! och jag saknar dig bibbi! PUSS)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0