Kort men seg dag

Den här dagen har varit väldigt väldigt lugn. Har haft en lektion i stort sätt, fast man ser det som två för att den fortsätter efter lunch. Vi har slutat med stylist och ska nu ha hudvård i 5 veckor! Ska bli rätt så kul, imorgon ska vi börja med ansiktsvård + färgning av fransar och bryn. Vi kommer bara att hålla på med ansiktsvården imorgon och senare så ska vi färga ögonfransar och bryn. Lite nervös inför när vi ska noppa varandras ögonbryn, hoppas jag inte förstör någons och framför allt att ingen ändrar på mina helt! Spännande dock! 
Så det är typ det ändra som har hänt idag, att vi har planerat för de kommande veckorna. Hade ingen engelska lektion eftersom någon / några grupper skulle redovisa en grej och sen ingen svenska för våran lärare är ledig. Vilket påminner mig om uppgiften som ska vara inlämnad om några timmar som jag inte ens börjat på, oooops! Paniken!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0