Ears are pierced

Äntligen! Har velat ta det ett tag nu, fick reda för typ två veckor sen att vi kan ta i skolan just för att vi har hudvård och det är as billigt! Bara för oss elever dock haha. Så jag tog två hål idag med Emelie (som skrev tidigare inlägg) och det blev bra! Var rätt så nervös för hon som gjorde på mig var väldigt ny på det ämnet, det var mycket "är det här bra" "ska den vara där" "och sen bara sådär?" så ja. Men det blev jätte bra! Läraren sa till och med att det var perfekt. Hoppade till av ljudet som blir när man tar själva hålet med pistolen. Jag har tagit hål förut men har aldrig riktigt hoppat till, så det var lite av en chock för en sekund haha! 
Ska nog fortsätta upp på det örat och sen på andra så ska jag göra en 'industrial'. För er som inte vet vad det är så är det som en stång i övre delen av örat. Bara att googla! Vad tycks?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0