Good start

Så underbar start på veckan!
Igår var det studiedag så då drog jag och SW (Emelie) till stan och fikade på Espresso House. Eftersom jag hade fått lite pengar så tog vi en liten liten shoppingrunda. Blev helt förtvivlad dock när jag skulle köpa dröm skorna men hade inte råd. 
Idag så hade vi matte första lektionen, sen hade vi HV resten av dagen (stylist nu då). Vi har fått en uppgift där man ska välja 2 (1 egentligen men 2 för högre betyg) årtionden under 1900-talet och skriva om modet då. Det är inte riktigt klart för mig vad jag ska göra men ska iallafall välja 90-talet och 50-talet. Jäte nöjd med mina val eftersom lite av 90-talet börjar komma tillbaka!
Idag så beställde mamma också en tid hos min frisör! Ska gå tillbaka till blond, helt bestämt, och ska klippa eftersom mitt hår är SÅ SJUKT SLITET. Hoppas det inte är för slitet så att det inte går att bleka. Då blir jag inte glad, har taggat till detta i några månader nu! Mer som på bilden till höfer strävar jag efter. Cara's hår är så underbart!
Hoppas hela veckan går så bra som den här starten! Har en bra känsla på det iallafall!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0