Hatar tidiga mornar som denna

Det är så typsikt att vi ska ha omprovstillfällen klockan 8 på morgonen, just den dagen då vi börjar kvart över tio. Omprovstillfället är från 8 till nio så här sitter jag nu och har inget att göra i tre kvart. Men nu får ni inte tro att jag har gjort omprov, har bara tagit igen det som jag missade när jag var i Korsika. Har ett prov till att göra så jag slipper åka hit extra tidigt på fredag. Det är egentligen ett prov på onsdag (idag), torsdag och fredag, MEN... Min engelskalärare sa att jag är så pass stark i engelska så att jag kunde göra två prov under en timme. Vilket jag hann med! Så får sovmorgon på fredag, yes! 
Idag är det även lång skoldag + dans direkt efter skolan. Så kommer vara igång i 12 timmar idag, kul kul... Kommer seriöst inte orka. Men jag har även skadat min rygg, nu har det spridit sig till axlarna och nacken. Är inte hundra på om jag kan vara med på dansen idag. Synd för dansen vi håller på med är grymt snygg och undebar!
Hoppas det går bra för eran skoldag idag och att ni är piggare än mig!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0