Paranoid, inte kul

Hallojsan!
Denna dag började inte direkt så bra. Eller jo, några bra grejer, men jag vaknade en halvtimme innan jag egentligen skulle upp just för att jag hade en super weird mardröm så jag var för rädd för att somna om. Så i cirka tjugo minuter till en halvtimme låg jag klarvaken och gick sedan upp. Var paranoid hela förmiddagen efter det för jag blir super lätt skrämd och särskilt när jag var ensam hemma blev det ännu värre. Usch, hatar att vara paranoid!
Men det blev bättre när jag kom till skolan. Träffade kompisarna där dem diskuterade som Filippa och hennes pojkvänn hade kommit på till mig, nämligen Sandwich. 
... Eh ah. Egentligen är det ett väldigt bra smeknamn, lite udda dock, haha!
Kom hem ganska så sent idag, mer åt halv 5 tiden och gick direkt till rummet, var helt slut efter denna långa dag så tittade (såklart) på The Vampire Diaries. Jag undrar verkligen hur många gånger jag har nämnt TVD i mina inlägg, men det är helt klart min favoritshow, så vad ska man göra?
Jätte tråkigt inlägg, förlåt, men kände en liten stress över att jag inte uppdaterat något idag! Har dock ändrat lite på min design, blev väldigt stolt efter tre försök då min header försvann 3 gånger. 
Nu är det dags för en dusch, måste ju vara fräsch till skolan!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0