10/4

Vilken seg morgon... Satte klockan på 10-11 för att jag skulle hinna städa rummet lite och grejer men hade super svårt att sova igår! Somnade kanske vid 4 så jag stängde bara av alarmen hela tiden men vaknade inte allt för sent, runt halv 12. Duschade, käkade lite frukost och gjorde mig iordning för att åka till centrum där jag mötte upp William. Vi gick runt lite och fikade på Coffee Corner, ganska så mysigt ändå! 
Nu sitter vi hos mormor och tittar på fotboll med John och ja, inte så konstigt att jag hann slänga in ett inlägg... Dock klagar dem lite på att jag "alltid sitter med mobilen" så får väll ta att vara lite social... Ha en så mysig helg allihopa! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0