Täby centrum

Hallå hallååå!
Har nyss varit i täby centrum med Emilia, sitter faktiskt på bussen därifrån just nu. Det blev en riktig spontanare, vi bestämde det igår "kväll" vid typ 12 tiden. Tanken var att vi bara skulle gå runt och kolla på lite saker och ta en fika men Emilia köpte lite saker och jag blev helt kär i tre tröjor på Belle shoes, så sjukt fina! Försöker spara lite pengar dock eftersom jag alltid köper upp allt på en dag... Det gjorde nästan ont i hjärtat att gå ut från butiken tomhänt! 
Men ja, sen tog vi en frozen yoghurt och gick runt lite till. Vi blev väldigt sugen på en egen sallad sen också så vi käkade en spontan middag, som även Emilia bjöd på! Hatar när folk bjuder på saker men hon i stort sätt tvingade mig så ;) 
Det var en väldigt mysig dag helt enkelt! Imorgon så ska jag över till mormor med William och ska stanna där i en dag eller två, får se hur det blir med uppdateringen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0