Marilyn Monroe



Spex foto var det idag då! Vi hade film tema så jag var då Marilyn Monroe. Hade lite problem med håret eftersom hon har kortare än mig, men jag fick sätta upp håret på ett litet speciellt sett (har släppt det på bilden såklaaaart). Jag och två kompisar fick springa runt och leta ifall någon hade en hårklämma, men nope det hade ingen. Då hittade Emilia en sån här "pås klämma" eller vad man ska kalla det i hennes väska, så fick sätta upp håret med den! Fantastiskt fint... ah... Hade också en jätte fin klänning som passade as bra och var ganska lik men shit, uringningen... Inte kul på den fronten, fick låna Tobias kavaj innan fotograferingen och så fort det var över, haha!
Nu ska jag direkt till stan och träffa en frisör med mamma och prata om mitt otroligt jobba "glashår" som det kallas och ska troligtvis bli halv blond igen... Kommer sakna det bruna. Men kommer ha kvar det bruna längst under av mitt hår (om man kan skriva så löl)! Så slipper jag färga cirka 4/5 gånger per år och slita håret så otroligt mycket! Hoppas det blir bra (: 


Kommentarer
Postat av: MATILDA

fin!

2014-05-07 @ 17:38:06
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Emma

De är roligt när man får spexa till de :)

2014-05-10 @ 09:19:48
URL: http://emmiisliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0