En riktigt lång dag

Jeeeeus chriiiiist, kan inte fatta hur jag fortfarande är vaken! Okej, i för sig var det sovmorgon idag tills kvart över 10, MEN har hållt igång med någonting tills klockan 7. Så det började med att vi hade skola, as nice att vi inte hade någon engelska, även fast våran lärare är nog den bästa. Jag och Emelie gick till coop och köpte lite saker, köpte såna där 'sombreros' chips, evigheter sen! Vi hade iallafall väldigt roligt med dem, så sjukt att jag inte ens kan beskriva men vi satte dem på tungan och grejer, har ingen aning om hur ni ska förstå men men!
Idrott sedan, var dock inte med för jag har ryggproblem, det verkar som att det har blivit värre. Efter det var det dags för dans och där igen så kunde jag inte vara med på allt på grund av min rygg. Måste verkligen kolla upp det där, trodde det blev bättre sen jag var hos sjukgymnasten senast men antagligen inte. Iallafall så blev vi klara med koreografin och dansen är s sjukt underbar, även fast jag inte kan göra alla steg med (som sagt) ryggen. En av de bästa danserna jag någonsin dansat!
Kommer alltid hem vid halv 8 på onsdagar och idag så gjorde jag lite av en hårinpackning! Det är inte en riktig inpackning på burk/flaska utan provade med äggula! Kan låta lite äckligt, men det är väldigt bra för torrt och skadat hår (vilket jag verkligen har). Ska snart ta och lägga mig, måste få tillräckligt med sömn nu under vardagarna då jag och två tjejer i klassen ska vara uppe HELA HELGEN till ett no projekt. Bloggar mer om det sen men nu ska jag göra mig i ordning! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0