Go shawty, it's your birthday

 
Den 11 oktober (igår) var min födelsedag! Hade så fullt upp att jag inte hann med ett blogginlägg så som ni märker så skrver jag det nu!
Hela gårdagen var helt fantastiskt måste jag säga! Faktiskt den bästa födelsedagen om jag ska vara ärlig! Det började med att mamma, Niclas och Linda kom in i rummet och sjöng först den klassiska låten och såklart så började Linda sjunga på 50 cents låt som går 'Go shawty, it's your birthday, we're gonna party like it's your birthday', klassiker för oss. Fick frukost på sängen men det va tyligen bara en lite pre-start för sen gick vi ner och hela vardagsrums bordet var fyllt med saker (som på första bilden). Jätte mysigt! Fick jätte fina presenter också. Sen blev det lite stressigt för jag skulle möta upp Emilia och Emelie och Emilia har jag inte sett på mer än tre månader! Helt sjukt. 
Så vi gick på bio, oh tro det eller ej, men det var One Direction filmen som bara sänds under den här helgen. Sjuuuukt bra, bättre än den första tyckte jag nog! Sen skulle jag hem för att göra mig iordning och städa eftersom mina kompisar skulle komma över på tjejmiddag. Allt gick bra tills vi fick pizzan. Det tog väldigt lång tid för dem att leverera den och man skulle tydligen säga när man beställde pizzorna att man skulle betala med kort. Det hade dem inte sagt inann när min mamma frågade så det blev man lite irriterad på. Sen var alla pizzorna fel förutom en. Det var en hel del fel med pizzorna också så de var ett litet minus. Men hade så underbart sällskap så det gjorde hela kvällen!
Idag är det runda två, ska hem till pappa på middag och dem ska fira mig där. Imorgon blir det stan med SW och eftersom jag fick lite extra pengar så ska jag helt klart in på punkt shop!
Pussss


Kommentarer
Postat av: Hamdi '

Det där ser alldeles underbart ut! :o

2014-10-13 @ 22:14:22
URL: http://adlh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0