Svårt att hata fredagar

Whoop Whoop, FREEEDAG! Är så sjukt trött så direkt när jag kom hem så la jag mig under mitt jordgubbstäcke och tittade på The Vampire Diaries för typ 761 gången. Man kan aldrig tröttna på det, alltid lika bra!
Jag känner ändå att jag är taggad till skolan på måndag! Både jag och Josefin sa det idag att alla verkligen taggar till helg men vi är också taggade tills på måndag! Så mycket älskar vi våran skola! Självklart är det inte något fel med helg, lördagar är ju ändå min favorit dag, men när man har så pass god skollunch så...
Har absolut inga planer för helgen, ska dock ta en sväng till täby c för att kpa ett par nya hörlurar. På något sätt så gick mina sönder (vilka är pappas btw vilket gör det ännu värre) så måste snabbt fixa ett nytt par, kan inte gå nästan en meter utan hörlurar. Måste ha med dem hela tiden!
Har ni några planer för helgen då? (:
 
Slänger in en selfie för jag kan och det är första på nya macbooken (;
 
 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg :D

2014-09-05 @ 21:04:28
URL: http://www.emeliehjort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0