Everybody loves fridays

Skönt som fan också! Sitter på so lektionen ute på balkongen i skolan ute i det (äntligen) strålande vädret! Mathilda är dj på den härliga sommarlistan på spotify medans man kollar runt på weheartit. Fick dock nyss reda på att vi kanske kommer ha lektion... Vi har nyss haft sista nationella (YAAAY) och våran so lärare har nationella med andra klassen nu och eftersom vi har tre kvart kvar så kanske kanske dem blir klara. Hoppas inte, vill inte lämna solen när den äntligen har kommit fram!
Imorgon blir det shopping, alltså balskor då, sen grönan för första gången i år! Kommer bli sjukt kul, det var i stort sätt där man var hela förra sommaren, kan säga att guldkortet kom till bra användning! Samma i år då, kommer säkert ha åkt dit minst fem gånger innan sommarlovet om jag räknat rätt. Kul kul! Har ni några planer för helgen då? (: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0