Ensam hemma

Holaaa!
Kom hem rätt så set från skolan idag, runt halv 5 faktiskt. Är van att komma hem runt 4 iallafall, inte för att det är så stor skillnad. Men men! Den här dagen har varit sjukt rolig, har haft hudvård, ätnligen efter en vecka av att ha stannat hemma. Vi fick, hur äckligt och ofräscht det än låter, klämma porer på varandra. Ja, to be honest, så va det rätt så äckligt, lite av en fobi upptäckte jag. Men det roliga var att vi gjorde ansiktsmassage, peeling och la ansiktsmask! Vi hann dock inte göra på mig för tiden rann iväg, men får en hel dag imorgon att bli behandlad! Är lite rädd för att få mina porer klämda, det gjorde tydligen skitont på alla andra, fy!

Har nyss lagat middag till mig själv för ikväll är man ensam hemma med hunden. Mamma och Niclas är och fixar med något och ska köpa färg till mitt och Lindas rum. Så sjukt trött också, kommer lägga mig tidigt ikväll tror jag!
 
weheartit
måste lägga in helt random bilder, avskyr bildlösa inlägg, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0