mockingjay pt. 1

Jag vet inte ens hur jag ska börja. Så fort jag tänker å filmen så flippar jag ur, den var så sjukt j*vla bra! Filmer som går i en serie brukar bara bli sämre och sämre, men Hunger Games blir bara bättre och bättre! Rekomenderar mockingjay stort, för to be honest, den är lika bra som ettan och tvåan tillsammans. Helt klart min favoritfilm all time! Bästa jag har sett någonsin. Jag spricker nästan på andra sidan datorskärmen för jag... nä jag kommer bara upprepa allt om och om igen. Vill inte spoila något heller, så ifall ni gillar Hunger Games lika mycket som jag om inte mer så ska ni verkligen se den! Det har ni nog redan planerat själva utan att läsa det här för trailers och allt möjligt är precis överallt.
 
Kan inte vänta tills part 2 kommer ut, vilket är dock om ett år. Men det kommer säkert vara värt väntan! 
 


Kommentarer
Postat av: Saga

Thihi, så gulligt att du är så pepp! Har fortfarande inte hunnit se den men nu till helgen blir det allt av!! :D

2014-11-23 @ 17:55:27
URL: http://marxgrav.blogg.se/
Postat av: Sofia

Måste se den :D

2014-11-23 @ 21:41:50
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0