Nä nu får det vara nog

Är så sjukt trött på att vara sjuk. Har varit det nästan en hel vecka med en super svullen hals och täpt näsa. Jag vill faktiskt kunna åka till skolan och vara pigg, inte slö och hänging. Alla olika halstabletter har inte gjort någon förändring, hur är det ens möjligt. Alvedonen har också hjälpt ett litet tag med huvudvärken som jag så sjukt gärna vill få bort.  Den är lite konstig, jag brukar aldrig ha huvudvärk, men nu känner jag väldigt tydligt av den. 
Usch, nä nu får det vara nog. Jag vill iallafall kunna gå imorgon även fast mamma säger att jag bör stanna hemma. Ska ju faktiskt på bio med mina två gamla kompisar från 9an och jag har träffat dem en gång sedan skolavslutningen. Får väll ta att hälla i mig alla mediciner jag ser för nu vill jag bli frisk. 
Får väll spendera en till dag på weheartit och sova, passa på att följa mig! Klicka bara på bilden!
 
 


Kommentarer
Postat av: Vilma

Hoppas du kryar på dig snart, att vara sjuk är ju inte det bästa... Men weheartit är ju inget att klaga på heller ;)

2014-11-20 @ 12:51:52
URL: http://www.petterssonvilma.blogg.se
Postat av: Janie

Ät massvis med c-vitamin, drick vatten, ät vitlök, ingefära och honung!

2014-11-20 @ 17:26:12
URL: http://whitetrashbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0