Tekoppen, min bästa vänn

Sitter faktiskt med min tekopp jag fick i födelsedagspresent av min kompis Filippa! Vi skämtade egentligen om att vi skulle ge varandra koppar när vi fyllde år och grejer för det har jag, mamma och Linda alltid gett varandra för vi älskar koppar. Särskilt från indiska, så sjukt fina! 
Har varit hos doktorn idag och kollat upp min rygg, gick väll lite sådär. Har ju haft en skada i cirka 2 år nu och det verkar inte vela bli bättre, vad jag en gör. Så vi bytte doktor och idag så fick jag jätte bra råd. Köpte till och med ett gummiband som jag ska göra övingar med. Fick lite massage också, sjukt nice hehe!
Mamma hade tydligen pratat med skolsyster och dem hade sett till och sjukanmäla mig imorgon också... Så sjukt tråkigt för jag vill verkligen till skolan! Älskar ju skolan (det trodde jag att jag aldrig skulle säga för typ ett år sedan). 
Jo men eftersom jag är hemma själv nu i ett dygn till så undrar jag ifall ni har några bra filmtips? Har sett typ allt redan så!
 
 
Min lilla hårboll ville vara med och visa upp sig! 


Kommentarer
Postat av: Fröken.A

Är också fånigt förtjust i tekoppar! Gärna stora så händerna blir så där gott varma :)

2014-11-18 @ 19:05:37
URL: http://www.meningsfylleri.blogg.se
Postat av: Sandra (blivande frisör)

vilken härlig blogg du har tjejen!
kram på dig fina du :)

2014-11-18 @ 21:09:28
URL: http://sandraullvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0