Stadshuset

 
«Are you with me - Dimaro radio edit - Lost Frequencies»
 
Har inte kunnat blogga något denna helg något mera sedan det senaste inlägget, förlåt för det!
I lördags så tog jag och William en riktig långpromenad från Fridhemsplan till hornsbergsstrand och sedan vidare till drottninggatan! Det var jätte mysigt och väldigt fint vid stadshuset som vi även besökte. Rekomenderar det nu under våren och kanske ta med sig en fika. Det var väldigt varmt också, så pass att man tog av sig jackan! 
Efter det åkte vem hem till Wille och ja, där var vi resten av helgen. Cyklade för första gången på evigheter också under söndagen! Ska nog ta att fixa hem en cykel till pappa så slipper man ta bussen till ica hela tiden!
 
Den här dagen har varit ganska så tråkig... Kom dit den tiden vi började och det visade sig att vi inte hade någon lektion för att en grupp skulle hålla tal. Men det visste inte Emelie heller om så hon och jag satt i en timme och hade ingenting att göra. Sen hade vi frisör och vi skulle rulla permanent, vilket måste vara det mest frustrerane jag varit med om. Men dagen har ändå gått väldigt fort vilket är skönt! Hoppas morgondagen blir bättre!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0