Tiden jag inte varit så aktiv

«Worship - Years & Years»
 
Som ni kanske har märkt, troligtvis, så har jag inte bloggat någotning under året! Helt galet! 
Jag har knappt ens suttit vid datorn detta år om det inte har något med skolan att göra. Det finns många anledningar som att jag ska lägga mycket fokus på skolan, umgås mycket mer med mina kompisar och allt annat liknande men jag har också träffat någon (låter som en vuxen haha). Nej men så jag har spenderat mycket tid med honom och då har jag inte så mycket tid över till att blogga!
Men nu ska jag ta tag i det här igen! Nu börjar våren verkligen komma, förhoppningsvis inte något mer snö nu... och jag har mycket inspiration att blogga om!
Men ja, detta år har det hänt mycket! Jag har (som sagt) en pojkvän nu, har spenderat mycket tid med honom och vi var även i helsingfors med en kryssningsfärja med hans familj där vi såg musikalen Mamma Mia! Grymt bra, där även hans bror var med i! Det var en grymt rolig helg, blev dock lite åksjuk...
Sen har jag också träffat min kompis jag inte träffat på enormt länge! Det är nu två gånger sedan vi slutade 9an som vi sågs! Jag har även börjat frisörlinjen där det är väldigt mycket, inte så mycket prov och läxor men det är grymt mycket man lär sig under lektionerna. Grymt kul ämne och ja, jag har bloggat om min skola förut och hur fantastisk den är ;)
Det är mycket småsaker som har hänt och jag är hemskt ledsen för att jag inte tagit tag i bloggen på ett bra tag! Hoppas inte det händer igen :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0