En vecka på gymnasiet

Gud, har verkligen haft brist på saker att skriva sedan det sista inlägget och jag har varit otroligt trött! Men men, när är jag inte det.
Nu har det gått lite mer än en vecka på gymnasiet och jag kan säga att det är helt underbart. Jag går på programmet stylist men det här halvåret så kommer alla elever i hantverksprogrammet gå tillsammans. Det är alltså frisörer, stylister och hudvårdare som går i en klass, vilket blir 21 elever. Rätt så lite ja, men skulle ärligt talat inte vilja ha fler, våran 'klass' är faktiskt väldigt... ja, mysig. Har inte snackat med alla, men några tjejer är i alla fall helt underbara! Det har liksom bara gått en vecka och jag stortrivs verkligen. 
Just nu så kommer vi alla ha 5 veckor med frisör. Och cirka en vecka har då redan gått. Och jag kan redan säga att jag är så otroligt nöjd med mitt val! Det är verkligen sjukt kul, alla som man börjat umgås med är verkligen jätte snälla och sen är ju skolmaten helt otroligt. Jag tror att jag har hört cirka 7 gånger innan jag började på gymnasiet att deras lunch är helt underbar. Helt sant också! Rekommenderar starkt stylistlinjen! Dock är det inte alla gymnasium som har som vi har, att alla i hantverksprogrammet går 5 veckor frisör, och sen stylist osv. Men är riktigt glad över att vi har så!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0