Klockan 12 på natten

«Lonely Girl - Tonight Alive»
 
Holaaa! Varför blir jag så extremt bloggsugen mitt i natten? Har märkt att cirka fem sjättedelar av min blogg består av nattinlägg. Det är i alla fall något!
Jag tror seriöst att jag har någon besatthet av svarta naglar. Har ingen aning om hur men är helt obsessed med det! Så därför så ska jag åter igen i morgon måla mina naglar svarta. Matt svart är så sjukt snyggt men det har jag dock inte hemma. Hur snyggt som helst att accessorera med mycket snygga ringar! Rekommenderar starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0