Nu när man har internet

 
Ja men så klart, när jag väl är hos pappa och är också väldigt bloggsugen så kraschade deras router. Kul kul! Men nu är jag tillbaka hos mamma och har äntligen tillgång till att blogga!
Dock har ni inte missat något. Har varit på Grönalund med Emelie och spelat slut alla våra pengar på deras hjul. Har märkt att vi inte har någon tur alls när det kommer till det. Och om exakt en vecka nu så börjar gymnasiet! Är så otroligt taggad, men så klart nervös också. 3 års utbildning med stylist kommer inte bli helt fel dock! Ska bli otroligt kul och kommer verkligen köra igång med bloggen mer då! Mode och skönhet är ju en av mina största intressen (tätt intill musik, band och dans). Måste verkligen hitta en perfekt 'back to school' outfit!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0