Dagarna som gått

Har varit helt off från bloggen, har ingen aning varför! Ingen lust antar jag, även fast jag sitter nästan konstant och undrar om jag ska skriva något, är sämst haha!
Men iallafall så har jag varit på klassresa i slutet av maj och det var bal i förrgår! Klassresan var helt underbar, jag och några skaffade lite nya kompisar, ett helt gång faktiskt! Det var riktigt kul, har lust att åka tillbaka till Gotland över sommaren och träffa på alla igen. Är mitt under en lektion just nu, så bloggar (kankse troligtvis haha) senare! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0