Så ska det va


Här sitter man med den stora (verkligen jätte stora) koppen med kaffe och ska titta på vampire diaries. Har börjat kolla om alla säsonger nu när man väntar på säsong 6, det är verkligen en Flashback man får! Säsong 3 är nog allt bäst, eller 1... Äh, alla säsonger är helt fantastiska! För er som inte sätt dem än, GÖR DET. Ni kommer inte ångra er! 
Imorgon är det exakt en vecka kvar till skolavslutningen och en vecka + en dag till konsert, det är knappt någonting! Faaaantastisk! Denna sommar ska bli den bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0