Packa packa packa

Och så är man klaaaar! Igår så packade jag ihop hela mitt rum och vilken chock det var när ens säng int stod kvar! Jag har sovit i min systers rum medan hon sover hos pappa. Hade elt glömt att någon hade köpt min säng och så hämtade dem den idag. Måste varit en kamp eftersom det är en 120 säng och liten dörr. Eller liten och liten, som en vanlig. Konstigt att jag inte vaknade dock, mamma sa att dem lät rätt så mycket när den skulle ner för trappen osv. Sovit som en stock. I fredags hade jag rätt så svårt att sova dock eftersom jag har bytt rum nu då så länge och jag var på bio. Japp, jag gck på bio trots min förkylning! Fick en kommentar med olika tips som jag använde genom hela dan. Det blev mycket citron, ingefära och honung! Blev bättre faktiskt! Kan fortfarande inte svälja dock, usch. 
Imorgon är det exakt en vecka kvar tills flytten! Och idag är det exakt en vecka kvar tills första advent, är så sjukt jultaggad om ni inte redan har märkt det! 
Nä nu är det dags för en till kopp té, druckit 2 koppar redan, vill bli av med detta nu! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Tuuli

åh, te är såå gott !! (vill förresten passa på att tipsa om ett av mina mest nyligen publicerade inlägg som är fyllt till bredden med julklappstips!!)

2014-11-23 @ 17:32:31
URL: http://www.nattstad.se/tuuli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0