Sjuklingen

Usch, fy, blä. Har dragit på mig en förkylning och känner nog att febern börjar komma också. Kände redan av att jag började bli sjuk i fredags, provade 3 olika halstabletter men ingen verkade hjälpa. En tablett skulle bedöva halsen men den bedövade tungan istället. Inte det bästa kanske!
I går under lördagen var det 50års fridande hos min morbror, det var riktigt mysigt och det serverades sjukt god mat! Men dock så kände jag mig rätt hängig och sov hela vägen dit och hem. Så det är skönt att under den här dagen att vara helt själv i sitt rum och kolla på film med halstabletter och te. Förresten så provade jag en sjukt god grej till frukost! Min syster tipsade om hallon och jordnötssmör! Riktigt god kombo faktiskt, tog lite kanel på också, rekomenderar! 
Ska nog ta och fösöka sova, även fast jag har gjort det hela dagen idag. Får se om man kan dra sig till skolan, hoppas verkligen det eftersom vi ska färga fransar och bryn! Godnatt på er och håll er friska!
Är det bara jag som är sjukt taggad på vinter och jul?
 
 


Kommentarer
Postat av: Josephine Struik

Hoppas du kryar på dig! Och nej, det är inte bara du som är taggad på vinter och jul! :D

2014-11-18 @ 16:33:45
URL: http://byjozie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0