4e Oktober

 
Oj vilken seg dag det redan är! 
Jag vaknade halv 2 (HALV 2?!) och trodde att det iallafall var runt 11 eller 12 tiden. Det var inte det roligaste. Så jag har varit vaken i typ en och en halv timme och inte gjort något. Har kollat runt lite på weheartit och kollar på top model. Inga planer för dagen, kanske äta några bullar som dem bakar här hemma. 
Imorgon är det iallafall måndag (newsflash) och istället för stylist som vi ska ha så blir det frisör. Våran stylistlärare ska på någon kurs så hon kommer inte vara i skolan på måndag eller torsdag. Men på tisdag blir det sminkning iallafall, ser fram emot det! Ska självklart bli kul med hår också, saknar ju lärarna!
Har ni några planer för dagen? Kanske ge lite inspo till mig?


Kommentarer
Postat av: Nadia

Snyggt kollage!!

2014-10-05 @ 19:25:06
URL: http://nadiakandil.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0