Dag & kväll 1!

 
Okej, nu ska jag berätta om det som jag nämnde i något inlägg sedan. 
Jag, SW och Filippa ska göra en uppgift som är ett no projekt. Vi ska inte sova förän på söndag! Så natten tills idag va sista sömnen jag har fått den här helgen. Tror jag kan klara en natt men kanske inte sista... Vi får se helt enkelt! Ska dricka mycket celcius och kaffe och äta nyttigt men ändå lite godis! Inte får förtjust i godis, men klubbor är en av de bästa sakerna som finns!
Kommer nog bli en del blogginlägg under de här nätterna och dagarna för att hålla mig sysselsatt, och ska försöka åka till täby centrum imorgon! Har trots allt presentkort där såååå (;
Aja, då vet ni kanske varför det troligtvis blir en del bloggning under denna helg! Vi får se helt enkelt! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0