Gick väll lite sådär

Hola!
Okej, det gick inte riktigt som planerat. Vi kom överäns vid 6 på morgonen att vi ska hålla ut ett dygn i alla fall. Så vi gick och la oss 7 eftersom alla verkade ha gått och lagt sig då. Vi höll oss vakna med lite energidricka och sen tittade vi på flera skräckfilmer! Två tittade vi på för att en extreeemt snygg kille var med, Kevin Zegers, och jag måste säga... Herreguuuud, vad han är snygg! Bra skådespelare också, det gjorde allt bättre!
Ikväll så ska jag och SW dra hem till mig och vara där för kvällen. Filippa ska ha sin pojkvänn över, de i stort sätt bor med varandra. Men innan vi åker hem till mig så ska vi nu äta frukost och ta en sväng till täby centrum. Har sovit 3 och en halv timme men tillräckligt med sömn faktiskt! Hoppas man inte däckar av i centrum, måste göra en stor kopp kaffe nu! 
 
 
Herregud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0