"Halloween kommer tidigt i år"

 
Igåååår så var det halloween tema som gällde på stylist. Själv fick man bli en vampyr (Vampire Diaries style ofc) och Filippa blev också det. På SW målande jag henne halvt som ett skelett och lät andra sidan kvar, hon la dock aldrig upp en bild på hur hon såg ut efter. Därför har hon en vit rand mitt i fejset! Det var riktigt kul för vi gick runt med det sminket i hela skolan och så sa en kille (som SW är lite förtjust i) "Halloween kommer tidigt i år" och skrattade lite. Första gången han har pratat med oss, haha! Rätt så händelsefullt rikt för henne, dock är det typ två veckor kvar till halloween så det är ju inte alls lång, haha.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0