Reunion

Hallojsan svejsan! 
Idag så träffade jag mina åh så saknade kompisar från 9an. Eller ah, tre av dem! Har saknat dem så sjukt mycket, inte sett dem på evigheter! Vi hade planer att gå till espresso house i stan men sen så blev det lite ändrade paner och vi åkte till täby centrum istället. Och spåklart så var favoritfiket upptaget så vi gick runt i hela centrum typ och hamnade på burger king. Och där igen så var deras glassmaskin sönder så fick ändra vad jag skulle ha. Blev nöjd med mitt beslut dock, onion rings och en mango smoothie!
Mysigt att träffa dem även fast det inte var som det hade planderats. Riktigt rolika människor!
Såg nu att min arm på första bilden ser extremt smal och läskig ut, haha ser inte ut så i verkligheten, lovar!
 


Kommentarer
Postat av: allah

HOLY FUCK ARMEN OMG HAHAHAHAAHHAHA DÖÖÖR

2014-11-26 @ 09:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0