11 september

Även exakt en månad innan jag fyller år! Är otroligt sneeky, sitter och bloggar under en NA lektion. Vi har haft prov, eller ah, typ alla och nu sitter vi och rättar till fel muntligt, dock behövde inte jag det! Emelie har kämpat med att rätta till sitt fel och velat att jag ska ta och förhöra henne typ 20 gånger. Hon kan det men nu sitter hon vid våran lärare och skrattar och har glömt bort typ allt, det är, om jag ska vara ärlig, en otroligt rolig scen. 
Sista skoldagen idag! Efter den här lektionen så har vi bara frisör, hoppas att vi ska göra inpackning. Det behöver mitt stackars hår! Imorgon har vi någon friluftsdag vid skavlöten runt HELA sjön. Med uppgifter eller stationer kan man mer kalla det. Kommer inte kunna göra typ någon av uppgifterna eftersom jag har haft en ryggskada ett tag och igår så gjorde jag något knas med min höft. Känner mig som en gammal tant, skojar inte. Har inte lust att åka dit ens, vill inte  traska runt i lera i flera timmar när man kan knappt gå. Wish me luck, jag behöver det!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0