4 september

Då börjar man undra; ska inte hösten komma snart? Varje dag efter skolan har jag stått och bokstavligt talat blivigt stekt i solen. Det blev faktiskt 23 grader idag! På morgonen är det så pass kallt att man får ta dubbla jackor (eller ah, tunna jackor). Men i väntan på bussen så önskar man att man hade tagit shorts. 
Höst är ju också min favoritårstid så tycker att den ska snabba på lite, eller att det iallafall inte ska vara över 20 grader. Som påväg till dansen igår (åh herregud, hela den resan var bara kaos), då hade jag mina dansbyxor, blev otroligt varm och kunde inte ha jackan på mig och drack upp min dricka hur snabbt som helst. Har sån otrolig träningsvärk idag från igår, herregud kan knappt gå normalt. 
Hoppas att det blir svalare imorgon så att man slipper trycka i jackan i väskan. 
weheartit
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0