Back to blonde?

Har haft otroligt många funderingar kring mitt hår. Vill ju helst vara brunett, men på grund av att jag har glashår (det fäster inte på mitt hår som det ska) och att mitt hår växer snabbt så utväxten måste färgas hela tiden så har jag nog i stort sätt givit upp. Kommer säkert färga brunt senare i framtiden, men just nu ska jag låta det va. Som jag har mitt hår nu avskyr jag verkligen. Jag gjorde en avfärgning på mitt hår innan sommarlovet. Det skulle egentlien slingas men eftersom jag hade använt blonde spray i mitt hår för ett år sedan men färgade sedan brunt igen så kunde det gått av ifall hon hade slingat. Blev glad för avfärgningen för jag ville fortfarande ha det mörka men nej nej, det blev rött. Fast det såg man inte då. Så jag va glad tills det solblektes som tusan. Och eftersom jag hade en varm brun färg i mitt hår så blev jag i stort sätt ginger. Det är den ända färgen som jag inte vill ha. Så är nästan lite desperat för en förängring. 
Snart ska ju vi åka till korsika också och då kommer vi tillbringa 90% av tiden ute i solen så mitt hår kommer blekas ännu mer. Blir väldigt intressant hur jag kommer se ut när jag kommer hem!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Åh vilket fint hår och jag vill också ha ett hår som växer snabbt, mitt känns som det har knappt växt på flera månader :)

2014-09-08 @ 08:18:28
URL: http://sdotter.se
Postat av: pocahontas

Vackraste håret ju!

2014-10-05 @ 15:41:08
URL: http://pocahontas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0