Dagarna i korsika

Hejsaaan!
Herregud vad det var fint i Korsika! Om ni inte vet vad det är så är det en ö som hör till Frankrike, och rekomenderar det starkt som resemål! Okej, det fanns en del nackdelar men för det mesta var det mycket positivt. En extrem solbränna har man fått, blev lite smått bränd ett tag men nu ser det riktigt bra ut. Tänk att vi åkte och en dag efter så var det det värsta vädret i Sverige sen 30-talet. Fett sjukt!
Sjukt mycket nutella blev det också eftersom vi var ju faktiskt i Nutellas hemland. Pappa och Marie köpte till och med en nutella på 1 kg! Helt galet, såklart åt vi inte upp hela så den tröck vi ner i en resväska. Det blev faktiskt en springtur rätt så nyligen för herregud, har inte ätit så mycket nutella någonsin tror jag! 
Vi var också och shoppade idag! Vet att det inte hör till att jag varit i korsika men blev ett riktigt bra köp. Särskilt ögonbrynsfärgen! Dags för färgning nu för man ser knappt ögonbrynen längre, helt solblekta! Ha det bra, pussss.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0