Finally!

Nu äntligen har vi fått våra macbook airs! Min andra dator är så otroligt seg, har ingen aning om varför, så det är riktigt skönt att ha en dator som faktiskt 'funkar'. Alla blev helt till sig när dem såg alla boxar med datorerna, det här har vi liksom väntat på i typ två veckor nu. Till och med på rasterna så satte sig alla med våra nya macs och fixade med inställningar och allt möjligt. Många gick in på facebook, hade helt glömt bort att det finns, har inte varit inne där på evigheter!
Är så extremt glad över en annan grej också! Som vanligt, sovmorgon imorgon till 10:10 och sen efter skolan så börjar dansen! ÄNTLIGEN! Har inte dansat sen maj, har ingen aning om hur jag kunde hålla mig. Men äntligen så börjar det igen, är så sjukt taggad!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: allah

VI MÅSTE DANSA SNART (spamm på blogg i know)

2014-11-26 @ 09:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Vem är jag?

Hej! Mitt namn är Sandra och bor i Stockholm! Jag är 16 år och går första året på gymnasiet med inrikningen frisör.
Här kommer du finna mycket inspiration till mode och fotografi men även mycket om min vardag. Hoppas du gillar min blogg!




RSS 2.0